طراحی سایت وردپرس

چرا به طراحی سایت وردپرس نیاز داریم؟

طراحی سایت وردپرس برای فروشگاه ها یکی از مهم ترین و تاثیر گذارترین عامل در فروش بیشتر و برند سازی کسب و کارها محسوب می شود.

چرا به طراحی سایت وردپرس نیاز داریم؟

شما برای معرفی کسب و کار خودتان به بقیه ، چه کارهایی انجام می دهید؟
کاتالوگ و بروشور چاپ می‌کنید؟ تبلیغاتی در تلویزیون یا شبکه‌های اجتماعی انجام می‌دهید؟ از تبلیغات محیطی مانند بیلبورد و پوستر کمک می‌گیرید؟ اگر حتی از تمام این موارد استفاده کنید باز هم یک جای کار می لنگد و آن بازدهی که انتظارش را دارید دریافت نمی کنید!

طبق مطالعاتی که در این زمینه داشتیم ، ۸۱٪ از افراد قبل از تصمیم گیری در مورد خرید و فروش در یک کسب وکار یا خدمات، ابتدا در اینترنت جستجو می کنند. یعنی ۲۵.۹۲ میلیون نفر هستند که مشاغل را به صورت آنلاین جستجو می کنند. با این وجود ۴۶% کسب و کارها فکر می‌کنند نیاز به وب سایت ندارند!

بنابراین در کنار تبلیغات فیزیکی و مجازی ، فروشگاه شما حتما نیازمند یک طراحی سایت وردپرس می باشد. در واقع داشتن سایت برای کسب و کارها مانند یک کاتالوگ تبلیغاتی تمام عیار عمل میکند البته با امکانات بسیار بیشتر که قطعا تا به حال در وبسایت ها مشاهده کرده اید.

مزایای داشتن سایت وردپرس :

یکی از مزایای فوق العاده ای که یک سایت وردپرس و یا اختصاصی دارد ، در دسترس بودن آن به صورت 24 ساعته است.
حتی اگر نتوانید به صورت فیزیکی در فروشگاه خود حضور داشته باشید ، وب سایت شما ۳۶۵ روز سال، ۷روز هفته و ۲۴ ساعته در دسترس مخاطبین شماست و می توانید خدمات خود را ارائه دهید.

  1. کاهش هزینه های اضافی (اجاره فضا ،استخدام فروشنده یا منشی و …)
  2. ارتباط نامحدود با همه مخاطبین و مشتریان
  3. ارائه محصولات در سایت برای معرفی و یا فروش از طریق درگاه های آنلاین
  4. کسب درآمد بیشتر و چند برابر
  5. برند سازی کسب و کار و گامی موثر برای حرفه ای شدن
  6. بسیار معتبر تر و ماندگار تر از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام که سرنوشت نامعلومی دارند و در حال حاضر ارتباط اکثریت مردم با آن قطع شده است.

بنابراین طراحی سایت وردپرس و داشتن فروش آنلاین از طریق سایت بهترین گزینه برای تمامی کسب و کارهاست ، مانند دیجی کالا که در هر شرایطی فروش خود را دارد و خدماتش را ارائه می دهد.

طراحی سایت وردپرس

برای راه اندازی سایت فروشگاهی پیشنهاد ما به شما استفاده از نرم افزار طراحی سایت وردپرس می باشد چرا که وردپرس یک سیستم بسیار محبوب و پرکاربرد است که طی سال ها استفاده خودش را ثابت کرده و کار کردن با آن قطعا برای شما و کاربرانتان آسان خواهد بود.

البته این به این معنی نیست که هر سایت وردپرسی بی نقص باشد بلکه طراحی سایت حتما باید توسط متخصص آن انجام شود تا بتوانید یک سایت عالی و با امکانات عالی داشته باشید.

پس برای داشتن یک سایت در ابتدا باید با یک طراح سایت حرفه ای و کاربلد صحبت کنید.

طراحی سایت وردپرس
طراحی سایت وردپرس برای فروشگاه ها یکی از مهم ترین و تاثیر گذارترین عامل در فروش بیشتر و برند سازی کسب و کارها محسوب می شود.

 

انواع سایت وردپرسی

  • سایت آموزشی

تمامی آموزشگاه ها اعم از فنی ، هنری ، علمی و همچنین تمامی مدارس می توانند از خدمات سایت آموزشی بهره مند شوند. در واقع سایت وردپرس آموزشی جهت ارائه‌ی آموزش به افراد در حوزه‌های متفاوت طراحی می شود و همچنین می شود بستر کلاس های آموزشی آنلاین را در این سایت فراهم کرد و دانش پذیران به راحتی به صورت آنلاین در کلاس های خود شرکت کنند.

یکی از مزیت‌های سایت آموزشی، پذیرش و ثبت نام و همچنین پرداخت شهریه به صورت آنلاین است.

  • سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی به شما کمک میکند که در حوزه فعالیت خود و در شهر خود و یا حتی در تمام کشور شناخته شوید. می توانید از این طریق مهارت ها ، نمونه کارها و دانسته های خودتان را با عموم مردم به اشتراک بگذارید.

خدمات خود را به آن ها معرفی کنید و حتی مشاوره آنلاین برای جوابدهی به پرسش و پاسخ ها داشته باشید. با داشتن وبسایت پزشکی ،می توانید نوبت دهی آنلاین داشته باشید که با این روش نوبت دهی بسیار آسان تر خواهد شد و مدیریت راحت تری خواهد داشت.

  • سایت فروشگاهی

سایت های فروشگاهی برای همه افرادی که کالایی برای فروش دارند می تواند مفید باشد، حتی کوچکترین کسب و کارها می توانند از سایت فروشگاهی استفاده کرده و کسب و کار خود را گسترش دهند.

در فروشگاه های اینترنتی تمامی محصولات در دسترس مشتری قرار می‌گیرد و او می‌تواند در کمال آرامش آنها را از نظر های مختلفی مثل قیمت بررسی کند و در آخر دست به انتخاب بزند.
و تنها کاری که شما باید انجام دهید ، مدیریت سفارشات ثبت شده و ارسال آن هاست! به این صورت شما مشتری های زیادی از سراسر ایران و دنیا خواهید داشت و شاهد فروش چند برابر خواهید بود.

امکاناتی که یک سایت فروشگاهی میتواند داشته باشد

  • امکان مشاهده تمامی محصولات ، توضیحات و تصاویر آن توسط کاربر
  • روش های مختلف پرداخت
  • امکان ارائه کد تخفیف به مشتریان
  • قابلیت جستجو و فیلتر گذاری روی محصولات برای یافتن سریع محصول
  • نقد و بررسی محصولات توسط مشتریان
  • وجود صفحه تماس و پشتیبانی برای مشتریان
  • امکان اتصال سامانه پیامک به سایت
  • سیستم سبد خرید و گزارش گیری حرفه‌ای
  • و…

 

  • سایت شرکتی

در گذشته شرکت ها برای معرفی خود هزینه های هنگفتی برای تبلیغات متحمل می شدند اما امروزه شما می توانید با طراحی سایت وردپرس شرکتی تمامی خدمات خود را در آن به نمایش بگذارید تا با یک سرچ ساده مخاطب بتواند به شما دسترسی پیدا کند. با شما تماس بگیرد و یا حتی امکان گفتگو و مشاوره آنلاین با مخاطبین خود داشته باشید،درخواست آن ها را چک کنید و پشتیبانی بدهید.

طراحی سایت وردپرس شرکتی در تهران بیشتر از شهر های دیگر مورد استقبال قرار گرفته است. هدف اصلی از طراحی این سایت معرفی محصولات و خدمات شرکت هاست.

  • سایت شخصی

با توجه به اینکه امروزه اکثر افراد به صورت فریلنسری در حال کار هستند پس داشتن سایت شخصی برای معرفی حرفه خود بسیار ضروری است. برای مثال شخصی که طراحی گرافیک در شیراز انجام میدهد نیاز به یک طراحی سایت شخصی در شیراز دارد که در منطقه خود شناخته شود و پس از آن با استراتژی ها و تبلیغاتی مانند سئو و … در همه جای ایران خودش را از طریق سایت و گوگل معرفی کند.

محاسبه آنلاین هزینه طراحی سایت وردپرس

محاسبه هزینه های طراحی یک سایت کاملا بستگی به نوع سایت و فعالیتی دارد که قرار است در بستر آن انجام بگیرد.
هزینه های مربوط به سایت مثل :

  • هزینه هاست و دامنه
  • دستمزد طراحی سایت
  • طراحی برند (لوگو) برای سایت
  • هزینه دریافت اینماد و درگاه پرداخت بانکی

این موارد جز حداقل هزینه های لازم برای راه اندازی یک سایت فروشگاهی است، که برای شروع کافی است.

شرکت طراحان شمال در زمینه طراحی سایت بیش از 100 نمونه کار دارد و این سایت ها توسط متخصصینی که در این شرکت مشغول فعالیت هستند به بهترین نحو طراحی و پشتیبانی می شوند. شما می توانید برای محاسبه دقیق تر از لینکی که در ادامه گذاشته ایم برای محاسبه آنلاین طراحی سایت استفاده کنید و هزینه آن را بسنجید. محاسبه هزینه طراحی سایت

آموزش طراحی سایت وردپرس

زبان برنامه نویسی وردپرس php  می باشد و می توان با استفاده از وردپرس ، وبسایت ، وبلاگ و یا حتی اپلیکیشن طراحی کرد. قالب های بسیار زیادی دارد که می شود از آن ها جهت تکمیل طراحی استفاده کرد. اگر مایل هستید که از وردپرس کسب درآمد کنید می توانید از دوره های آموزشی صفر تا صد استفاده کنید و بعد از مدتی آزمون و خطا ، طراحی سایت را بیاموزید.

اما اگر شما صاحب یک کسب و کاری هستید و احتیاج به سایت شرکتی ، سایت فروشگاهی و … دارید حتما طراحی سایت خود را به یک متخصص بسپارید تا بهترین سایت را بدون مشکلی داشته باشید و اصلا پیشنهاد نمیکنیم که بدون تخصص و تجربه ، صرفا از روی روش های گذاشته شده در گوگل برای خودتان سایت طراحی کنید! زیرا در این مسیر قطعا به مشکلاتی بر خواهید خورد که نیاز به متخصص طراح سایت وردپرس و یا طراح سایت اختصاصی خواهید داشت.

تفاوت طراحی سایت وردپرس با کدنویسی

در طراحی سایت وردپرس نیازی به کد نویسی نیست و معمولا از قالب ها و افزونه های آماده استفاده می شود اما شما با داشتن سایت کدنویسی شده یا اختصاصی می توانید صفحه های سایت خود را به صورت سفارشی و طبق سلیقه خودتان به برنامه نویس ارائه دهید تا با استفاده از دانش خودش که کد نویسی می باشد پیاده سازی را در سایت انجام دهد.

در طراحی سایت اختصاصی معمولا از زبان های پایتون ، جاوا ، سی شارپ و …برای برنامه نویسی استفاده می شوند.تفاوت قالب آماده و اختصاصی

وردپرس یک سیستم بسیار محبوب و پرکاربرد است و کار کردن با آن قطعا برای شما آسان خواهد بود اما سایتی که کدنویسی شده باشد کار شما را بسیار سخت خواهد کرد چون برای هر نوع تغییر و توسعه ای باید حتما به برنامه نویس دسترسی داشته باشید و یا کار را به برنامه نویس دیگری بسپارید که قطعا شامل هزینه زیادی خواهد شد چون خودتان نمی توانید کد نویسی انجام دهید و یا کد های نوشته شده را ویرایش کنید.

برای شروع اصلا نیاز نیست که یک سایت اختصاصی داشته باشید و کد نویسی انجام دهید!
کدنویسی اختصاصی یک وب سایت علاوه بر هزینه بالا، شما را با مشکلات امنیتی و کاربری فراوانی رو به رو می‌کند.

برای داشتن یک سایت وردپرس از کجا شروع کنیم؟

اولین قدم برای داشتن و طراحی سایت وردپرس انتخاب هاست و دامنه است. دامنه همان آدرسی هست که شما با وارد کردن آن در مرورگرتان وارد یک سایت می شوید.برای داشتن سایت در ابتدا باید با یک طراح سایت حرفه ای و کاربلد صحبت کنید و با شخص و یا شرکت قرارداد طراحی سایت وردپرس ببندید.

طراح سایت مواردی که برای داشتن یک سایت لازم است را به شما می گوید و طبق آن هزینه طراحی سایت را برای شما محاسبه میکند و شما مبلغی را بعنوان پیش پرداخت برای طراح سایت خود واریز خواهید کرد.

شما باید تمامی اطلاعات کسب و کار خود را اعم از راه های ارتباطی ، تاریخچه شرکت ، فهرست محصولات یا خدمات و … را در اختیار او قرار دهید تا طراحی سایت را شروع کند و پس از تکمیل اولیه سایت طی جلسه ای ، نظرات خود را اعلام میکند و تغییرات نهایی در سایت انجام می پذیرد که پس از آن شما باید مابقی دستمزد طراحی سایت را پرداخت کنید و نام کاربری و رمزعبور سایت را از طراح دریافت کنید.

و همچنین طراح موظف است که پایان کار طی دو الی سه جلسه حضوری یا آنلاین ، کار با سایت را به شما آموزش دهد. در پایان هم می توانید برای آموزش و پشتیبانی، قرارداد سالانه و یا ماهانه با طراح ببندید که از سایت شما پشتیبانی کند.

 

جهت مشاوره رایگان در مورد طراحی سایت وردپرس می توانید از کارشناسان طراحان شمال کمک بگیرید تا ببینید بهترین سایت برای کسب و کار شما چه سایتی است. تماس با ما

شماره تماس

01132205736
09111090229

 

 

مشاوره راه اندازی کسب و کار مجازی

اگر نیاز به راهنمایی برای دریافت خدمات طراحان شمال دارید با پر کردن فرم زیر همکاران ما به سرعت با شما تماس خواهند گرفت.
  • جهت پیگیری روند کار شما

به مقاله ای که خواندید علاقه داشتید ؟ با دیگران به اشتراک بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *