طراحی سایت ویژه شرکت مهندسین

طراحی سایت مهندسی خود را با طراحان شمال شروع کنید!

رتبه نخست سرچ گوگل

پشتیبانی بیدار و پاسخگو

مشتریان رضایتمند خوشحال

طراحی تم سفارشی زیبا

مزایای طراحی ویژه سایت مهندسین

طراحان شمال ، به مهندسین محترم رشته های مختلف ، توصیه می کنند که چنانچه در ابتدای راه هستند یا حتی اگر در راه خود پیشرفت زیادی داشته اند و هنوز تشنه ی کسب موفقیت های بیشتری هستید، برای خود و نمایش ایده ها و سوابق کاری خود ، اقدام به راه اندازی کنند و همواره بروز باشند.

صفحات ارائه شده در طراحی سایت مهندسی به شرح زیر است

درباره ما

در این بخش به طور خلاصه ، اطلاعاتی درباره رزومه شرکت، موسسین و ساختارهای سازمانی ارائه خواهد شد .

پروژه ها

در این بخش توضیحاتی همراه با تصاویر از طرح های قابل اجرا ارائه می شود.

طرح ها

در این بخش توضیحاتی همراه با تصاویر و نمونه هایی از طرح های اجرا شده ارائه خواهد شد .

گالری تصاویر و ویدئوها

در این بخش به منظور ایجاد جذاب سایت و نمایش بهتر طرح ها و نمونه کارها ، می توان از تصاویر و ویدئوهای مرتبط استفاده کرد .

فروش

ارائه ی خدمات سایت ( فروش پروژه ، ابزارآلات و کالاها ) با توجه به زمینه ی فعالیت آن ، در این بخش انجام خواهد شد .

همکاری با ما

در این بخش امکانات و شرایط همکاری با دیگر شرکت ها ذکر می گردد ، از سوی دیگر بسته به نوع فعالیت شرکت ، در این بخش صفحاتی برای مشاوره یا نظرسنجی ارائه خواهد شد .

ارتباط با ما

در این بخش راه های ارتباطی با سایت ، نظیر ؛ ایمیل ، پیامک ، شماره تماس ، شبکه های اجتماعی و … برای کاربران قرار داده می شود .

مقالات

در این بخش ، مقالات مرتبط با حوزه فعالیت شرکت ارائه می شود که نقش مهمی در بهینه سازی سایت ، افزایش رتبه و بالا رفتن آمار بازدید خواهد داشت .

تماس با ما

در این بخش اطلاعات تماس و مکان شرکت در نقشه گوگل برای کاربران نمایش داده خواهد شد تا جهت ارتباط با شرکت هیچ گونه مشکلی وجود نداشته باشد .

روش طراحی استاندارد سایت مهندسی
به منظور طراحی یک سایت مهندسی قوی و کارآمد ، ابتدا انتظارات و اهداف مشتری از طراحی سایت توسط کارشناسان ما در طراحان شمال مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد تا هم بتوان سایتی مطابق با سلیقه ی مشتری طراحی کرد و هم بتوان به نیازسنجی دقیقی دست یافت و بهترین طرح اولیه را برای سایت پیاده سازی کرد .

پس از نیازسنجی و مشخص شدن اهداف مشتری از سایت ، طراح ظاهر و صفحات گرافیکی سایت را طراحی می کند ، پس از آن نیز چنانچه مشتری مایل به داشتن یک سایت کاملا اختصاصی که نیاز به کدنویسی صفر تا صد آن دارد ، باشد ، طراحان آشنا به زبان های برنامه نویسی شروع به کدنویسی امکانات سایت می کنند بدین ترتیب دیگر هیچ گونه آیتم پیچیده ای در سایت وجود نخواهد داشت و مدیر سایت از طریق پنل مدیریت به راحتی امکان مدیریت و ویرایش مطالب سایت را خواهد داشت ، طراحی سایت اختصاصی هزینه ی بالاتری به دلیل دقت در برنامه نویسی و صرف زمان دارد .

پس از کدنویسی سایت ، نوبت به تامین امنیت و تهیه ی محتوای بهینه شده برای موتورهای جستجوگر می رسد ، با تهیه محتوای سایت ، قبل از راه اندازی و تحویل سایت به مشتری ، سایت توسط یک طراح مورد تست و بازنگری قرار می گیرد تا هر گونه مشکل احتمالی آن رفع گردد و چنانچه نیاز به تغییری در سایت باشد ، بتوان سایت تغییر داد ، در نهایت در صورت تایید مشتری و ارائه ی آموزش های مدیریت سایت ، سایت تحویل و راه اندازی خواهد شد .

به دلیل هزینه ی بالای طراحی سایت های کاملا اختصاصی ، بسیاری از افراد ، از طراحان می خواهند از نرم افزار ها و قالب های آماده جهت طراحی سایت استفاده نمایند ، سیستم های مدیریت محتوایی نظیر جوملا ، وردپرس و پرستاشاپ از جمله برنامه های مدیریتی آماده ای هستند که از آنها می توان جهت مدیریت محتوا و طراحی سایت بهره گرفت .

نمونه کار طراحی سایت طراحان شمال

یکی از مهم ترین مراحل انتخاب تیم مناسب برای انجام پروژه ی طراحی سایت شما، مشاهده و مقایسه نمونه کار شرکت های مختلف از لحاظ گرافیک و نحوه عملکرد می‌باشد. با حدود 10 سال سابقه فعالیت حرفه ای در زمینه طراحی انواع سایت و پورتال با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا، کدنویسی سئو شده، سرعت و امنیت بالا و همچنین طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری زیبا و چشم نواز، بهترین تصویر را از کسب و کار شما در ذهن مخاطب ایجاد خواهیم کرد. با مشاهده نمونه سایت های طراحی شده توسط افراد متخصص و حرفه ای شرکت به این اطمینان خواهید رسید که ما بهترین هستیم.

مخاطب‌های شما در اینترنت هستند

همین امروز، سایت خود را بسازید و در دسترس آن‌ها قرار بگیرید

ثبت درخواست مشاوره رایگان

دیگر خدمات طراحان شمال ویژه مهندسین

بانک شماره مشاغل

ارسال پیامک انبوه

طراحی گرافیکی

سئو و بهینه سازی

مشاوره راه اندازی کسب و کار مجازی

اگر نیاز به راهنمایی برای دریافت خدمات طراحان شمال دارید با پر کردن فرم زیر همکاران ما به سرعت با شما تماس خواهند گرفت.
  • جهت پیگیری روند کار شما

به مقاله ای که خواندید علاقه داشتید ؟ با دیگران به اشتراک بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *