اتوماسیون اتحادیه املاک
اتوماسیون اتحادیه املاک ، یک نرم افزار جامع برای پوشش همه نیاز های اتحادیه املاک ، مشاورین املاک و بنگاه ها
مزایای اتوماسیون اتحادیه املاک
- صرفه جویی در زمان روزانه
- ارتباط بهتر با اعضا
- حفظ و نگهداری اعضا
- افزایش رضایت اعضا
- نگه داری سوابق اعضا
- ایمن بودن اطلاعات کاربران
چرا به اتوماسیون اتحادیه املاک نیاز دارید؟
در عصر تکنولوژی امروز و در این بازار رقابتی افرادی موفقند که با استفاده از تکنولوژی های بروز روشی صحیح برای مدیریت کارهای خود و ارتباط با اعضا به کار بگیرند.
اتوماسیون اتحادیه املاک با جدیدترین متدها و فنآوریهای روز دنیا، مبتنی بر نیازهای مختلف، بر مبنای اصل سادهسازی و کنترل اطلاعات سازمانها طراحی و پیادهسازی شده است.
این نرمافزار با درنظر گرفتن اصل سازدهسازی و کاهش دخالت انسان در روند بکارگیری آن، با اعتبارسنجیهای مبتنی بر هوش مصنوعی موجب انجام فرآیندهای مختلف در کوتاهترین زمان به صورت خودکار میشود.
بهطور کلی فرآیندهای این نرمافزار از مراحل پیشرونده و وابسته به یکدیگر تشکیل میشود که کارکرد آنها رسیدن به یک هدف مشترک را دنبال میکند.
از مهمترین ویژگیهای این نرمافزار میتوان به امنیت، بهینهسازی و طبقهبندی پروندهها و اسناد مرتبط با صاحبین املاک در جهت مدیریت هرچه آسانتر آنها به منظور سادهسازی کنترل اطلاعات اشاره کرد، همچنین این نرمافزار قابلیت گزارشگیری براساس دادههای ورودی طبقهبندی شده را شامل میشود.
امکانات فوق العاده این اتوماسیون
با کیفیت و سرعت بیشتر به انجام کارها بپردازید
ثبت پرونده و قرارداد ها
امکان ثبت پرونده با اطلاعات کامل آن به همراه فایل اسکن شده
ارسال پیامک
ارسال هرگونه پیامک جهت اطلاع رسانی ها به کاربران سامانه و ارتباط با اعضا
ثبت مبایعه
امکان ثبت مبایعه نامه بر حسب اطلاعات مربوط به طرفین معامله و مورد معامله
جست و جوی سریع
امکان جست و جوی پرونده بر اساس کد املاک، کد ملی شخص و ...
طبقه بندی پرونده ها
طبقه بندی پرونده ها بر اساس نوع پروانه کسب، تاریخ ثبت،تاریخ صدور پروانه و...
گزارش گیری
امکان ثبت و گزارش گیری مربوط به امور مالی همچون ثبت سند و...
ثبت شکایات
امکان ثبت شکایت های مربوط به هر شخص و استعلام رد و تایید هر شکایت
مدیریت فایل
امکان مدیریت فایل های مرتبط با هر پرونده بر اساس کد املاک
نرم افزار اتحادیه املاک ، دستیار اتحادیه املاک شما
همین امروز، از ما مشاوره رایگان دریافت کنید…
نرم افزار مدیریت درمانگاه ، همیار درمانگاه شما
نرم افزار مدیریت درمانگاه روشی برای افزایش سرعت کار در درمانگاه و مدیریت بیماران
ثبت درخواست مشاوره رایگان
- به راحتی میتوانید درمانگاه خود را راهاندازی و مدیریت کنید
- دارای سیستم مدیریت دارو ها بر اساس تعداد موجودی
- درمانگاه شما همواره به روز و به دور از کاغذبازی می باشد
- هر زمان بخواهید، میتوانید از آموزش و پشتیبانی ما برخوردار شوید
لازم نیست نگران مدیریت درمانگاه خود باشید!
نرمافزار مدیریت درمانگاه به منظور هدایت روند درمانی از نقطه شروع (پذیرش)، تا نقطه پایان (تحویل دارو) و با در نظر گرفتن مدیریت هر چه آسانتر بیماران در جهت سرعتبخشیدن به درمان آنها طراحی و پیادهسازی شده است.
از مهمترین بخشهای این نرمافزار میتوان به سیستم مدیریت اتاق (پزشک)، ویزیت، آزمایشگاه، داروخانه، مدیریت داروها، انبارداری و نوبتدهی آنی اشاره کرد.
علاوه بر موارد ذکر شده ، این سامانه قابلیت های متفاوتی دارد که از مهم ترین آن می توان به قابلیت مدیریت داروها بر اساس تعداد موجودی، شماره قفسه و محدودیت موجودی اشاره کرد.
مزایای داشتن نرم افزار مدیریت درمانگاه
- قابلیت احراز هویت و ورود به سامانه با روشهای مختلف
- قابلیت مدیریت کاربران (ویرایش، حذف)
- قابلیت مدیریت داروها بر اساس تعداد موجودی، شماره قفسه و محدودیت موجودی
- قابلیت افزودن بیمار (مراجعین) با در نظر گرفتن اطلاعات شخصی و علائم حیاتی آنها
- قابلیت ویزیت مریض توسط پزشک و تجویز دارو
- قابلیت تحویل دارو به بیمار و مدیریت داروها در بخش داروخانه
- قابلیت مدیریت آزمایشهای ورودی بیماران
- قابلیت انبارداری و مدیریت کالاهای ورودی در درمانگاه
نرم افزار مدیریت درمانگاه ، بسیار ضرروی برای درمانگاه شما
همین امروز، از ما مشاوره رایگان دریافت کنید…
اتوماسیون نرم افزاری شورایار
همراه الکترونیکی شوراها
مزایای نرم افزار شورایار
- نامه نگاری به صورت درون سازمانی و برون سازمانی
- تشکیل جلسات شورا به صورت آنلاین
- نمایش نامه ها به صورت چارتی و آماری
- ایجاد جلسه و امکان حضور و غیاب اعضا
- قابلیت رای گیری الکترونیک
- دسترسی به تمامی صورت جلسات
- دارای سیستم اطلاع رسانی و سامانه پیامک
- قابلیت ثبت فعالیتهای انجام شده توسط کاربران
- قابلیت مدیریت جلسات و صورت جلسات
- دارای پیشخوان حرفه ای برای کاربران
- امکان ارسال پیامک
- امنیت بالا و پشتیبانی فوق العاده
- تابلو اعلانات جهت اعلان جلسات و اخبار به اعضا
- رابط کاربری بسیار قوی
چرا نرم افزار شورایار طراحان شمال؟
نرم افزار شورایار طراحان شمال با جدیدترین متدها و فن آوری های روز دنیا مبتنی بر نیازهای مختلف بر مبنای اصل ساده سازی و کنترل اطلاعات سازمانها طراحی و پیاده سازی شده .است این نرم افزار با در نظر گرفتن اصل سازده سازی و کاهش دخالت انسان در روند بکارگیری ،آن با اعتبار سنجی های مبتنی بر هوش مصنوعی موجب انجام فرآیندهای مختلف در کوتاه ترین زمان به صورت خودکار میشود. به طور کلی فرآیندهای این نرم افزار از مراحل پیش رونده و وابسته به یکدیگر تشکیل میشود که کارکرد آنها رسیدن به یک هدف مشترک را دنبال میکند
نرم افزار شورایار ، دستیار الکترونیکی شوراها
همین امروز، از ما مشاوره رایگان دریافت کنید…
به خانوادهی طراحان شمال بپیوندید
از مشاوره تا نصب و پشتیبانی اتوماسیون های اداری با شما هستیم...
پشتیبانی ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته | شماره تماس: ۳۲۲۰۵۷۳۶-۰۱۱