طراحی کیسه آجیل

اثرات شگفت انگیز طراحی بسته بندی(کیسه، پکیج، بگ شاپ،آجیل، پاکت و…) بر مشتریان

طراحی بسته بندی محصول، معرف محصول شماست! بسته بندی به محصول، جسم، روح و علت وجودی می بخشد. مثلا در طراحی کیسه باید ضمن درنظر گرفتن چند رنگ بودن و بودجه چاپی باید متناسب با آن طراحی را ادامه داد.
یک بسته در قفسه یک فروشگاه کمتر از سه ثانیه برای جلب توجه فرصت دارد پس باید اهمیت زیادی برای طراحی گرافیک محصولات قائل شویم.

چرا طراحی بسته بندی محصول مهم است؟

شاید بیشتر تولیدکنندگان بر این عقیده باشند که خود محصول و هدیه آن از بسته بندی مهم تر می باشد در حالی که بسته بندی محصول می تواند نقش بسیار مهمی در موفقیت یا شکست فروش یک محصول ایفا کند.
یک بسته بندی خوب می تواند تا حد زیادی روی سودآوری و سطح فروش محصول تاثیر بگذارد، چرا که بسته بندی و جعبه ی محصول شماست که دید مشتری را نسبت به محصول و برند شما تعریف می کند.

تصمیمات داخل فروشگاهی در عرض چند دقیقه یا حتی چند ثانیه گرفته می شوند. در نتیجه، جعبه یا بسته بندی محصول شما باید به قدری چشم گیر و قدرتمند طراحی شده باشد که به سرعت باعث جلب توجه مشتریان شود و آن ها را قانع کند که محصول شما حداقل از لحاظ ظاهری و بصری نسبت به همه ی رقبای تان برتری موثری دارد.
اگر تولیدکننده محصولات متنوع هستید باید بدانید همان اندازه که کیفیت محصول مهم است طراحی بسته بندی محصول هم حائز اهمیت است پس طراحی بسته بندی مهم ترین عامل موفقیت فروش در نگاه اول است.

طراحی کیسه آجیل
طراحی بسته بندی خشکبار و آجیل پویا

چه کسانی به طراحی بسته بندی نیاز دارند؟

اگر یک شرکت یا یک شخص به دنبال ایجاد کالایی باشد، احتمالا در طول مسیر به یک طراحی بسته بندی نیاز دارد تا بتواند آن را برای مصرف کننده آماده کند.
شرکت ها باید همیشه اطمینان حاصل کنند که بسته بندی طراحی شده آنها حس اعتماد را به مشتریان القا می کند. سفارش طراحی

 

جذب مشتریان با طراحی بسته بندی حرفه ای

مشتریان بیش از هر چیز به محصولاتی خوب نگاه می کنند که طراحی بسته بندی بهتری داشته باشند.
بسته بندی محصول که حرفه ای طراحی شده باشد به جذب مشتریان بیشتر کمک بسزایی می کند. اهمیت طراحی بسته بندی این است که بخش اصلی در بازاریابی محصول و فروش را تضمین می کند. همچنین بخش اصلی دیگر ارتباط بین لوگو و بسته بندی می باشد. این حس را می‌توان از طریق رنگ‌ها، فونت‌ها و بافت به‌کار رفته در بسته بندی به مشتری منتقل کرد.

 

تأثیر بسته بندی در لحظه خرید

بسته بندی محصول، درون فروشگاه و روی قفسه ها جاذبه ای قوی را برای مشتری ایجاد میکند. این نکته زمانی حساستر است که بدانید هر خریداری که به فروشگاه ها سر میزند به طور متوسط با بیش از بیست هزار محصول مواجه می شود و در زمانی کمتر از سی دقیقه تصمیمات خرید خود را اتخاذ میکند. پس طراحی بسته بندی محصول باید آنقدر جذاب و خیره کننده باشد که جز انتخاب های اول مشتری قرار گیرد.

طراحی بسته بندی تخمه
طراحی بسته بندی آجیل پویا در طراحان شمال

در بسته بندی آجیل و خشک بار میتوان از فیلم های با روکش آلومینیوم استفاده کرد تا از کیفیت آجیل کم نشود و ضمن وکیوم بودن از کیفیت چاپ بهتری برخوردار بود.

رنگ بندی و رعایت ست در بسته بندی

رنگ نقش مهمی در فرایند تصمیم گیری مشتری بالقوه ایفا می کند ، رنگ های خاص باعث ایجاد روحیه متفاوت می شوند و می توانند به جلب توجه کمک کنند.

بسته بندی محصول به غیر از یک پوشش برای محصول یک عنصر خلاقانه و یک کار هنری برای جلب توجه مخاطب و فروش یک محصول است. به طور کلی اهداف مختلف بسته‌بندی شامل محافظت از کالا، آماده سازی برای حمل و نقل، توزیع، انبارکردن و فروش است. در کاربردهای فنی، مهارت‌های علمی و مهندسی مورد توجه هستند اما در موضوع بازاریابی، متخصصان باید درک هنری و پیش‌بینی رفتار مخاطب را داشته باشند. در طراحی پکیج یا بگ شاپ های خرید میبایست به جذاب بودن رنگ ها توجه نمود.

بگ شاپ بوتیک
طراحی بگ شاپ بوتیک

بسته‌بندی، جزء ضروری یک محصول است که شناساندن و نگهداری محصول را از تولید تا مصرف بر عهده دارد. علم طراحی بسته‌بندی؛ دانش، هنر و فناوری محافظت از محصول برای نگهداری، انبارش، انتقال و توزیع، ذخیره، فروش و به‌کارگیری آن است به گونه‌ای که از سویی کمترین آزار در هنگام تولید تا مصرف به محتوای محصول و از سوی دیگر به محیط‌زیست وارد گردد. بیشتر در ویکی پدیا

طراحی بسته بندی گروه غذایی اریزا
طراحی لیبل برای بسته بندی برنج اریزا
کیسه برنج
کیسه های برنج اوریزا در وزن 10 و 20 کیلویی

در خاتمه

ما به شما کمک می کنیم تا در انتخاب رنگ، اسم و طراحی بسته بندی بهترین گزینه ها را انتخاب و به فروش بیشتر محصولاتتان کمک کنید.

جهت سفارش طراحی بسته بندی محصول و مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید. تماس بگیرید

مشاوره راه اندازی کسب و کار مجازی

اگر نیاز به راهنمایی برای دریافت خدمات طراحان شمال دارید با پر کردن فرم زیر همکاران ما به سرعت با شما تماس خواهند گرفت.
  • جهت پیگیری روند کار شما

به مقاله ای که خواندید علاقه داشتید ؟ با دیگران به اشتراک بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *