تولید نرم افزار اختصاصی

نرم افزار اختصاصی چه کاربردی دارد؟

همه چیز در مورد نرم افزار اختصاصی

نرم افزار اختصاصی نیاز هر کسب و کاری است، جهت راه اندازی کسب و کار کارآمد در بازار جهانی، داشتن یک نرم افزار اختصاصی مناسب ضروری است.
طراحی نرم افزار اختصاصی یا طراحی نرم افزار سفارشی، به طراحی و برنامه نویسی ای گویند که با توجه به نیاز ها و خواسته های یک سازمان خاص و مخصوص آن سازمان صورت گرفته است، و نرم افزار با توجه به
نیاز های یک مجموعه مشخص شخصی سازی شده است.
با توجه به اینکه تنوع در کسب و کارها بسیار زیاد است و هر مجموعه نیز سیاست کاری مخصوص به خود را دارد، بنابراین ، این امکان وجود دارد که نرم افزار متناسب با کسب و کار شما در جهت همگامی با تکنولوژی روز در بازار موجود نباشد.
در واقع گاهی کارفرمایان نرم افزارهایی برای کسب و کار خودشان می خواهند که در بازار وجود ندارد بنابراین به دنبال تولید نرم افزار اختصاصی هستند.
علت اصلی محبوبیت نرم افزار های اختصاصی تحت وب براورده کردن کل نیاز های یک شرکت، سازمان و یا مشتری می باشد که این نیاز ها با یک محیط کاربر پسند عالی تحت شبکه یا لوکال پیاده سازی می شود.

پروژه های برنامه نویسی اختصاصی تحت وب بسیار جامع و مطابق با نیاز کاربران طراحی شده اند. با توجه به توسعه وب و اینترنت در آینده لازم است وب سایت ها و یا پروژه های تحت وب هم تغییراتی داشته باشند.
به همین دلیل پروژه ها و نرم افزارهای اختصاصی تحت وب بهتر عمل میکنند و به راحتی توسعه پذیر هستند و شما در آینده هیچ گونه نگرانی از بابت تغییرات نخواهید داشت.
شما می توانید از برنامه نویسی اختصاصی وب برای توسعه نرم افزارهای فعلی و یا جدید استفاده کنید.

 

سرعت دسترسی به نرم افزار تحت وب یا web based از سرعت و عملکرد بسیار بهتر و مطلوب تری برخوردار است و می تواند با استفاده از موبایل، تبلت و لپ تاپ و هر دستگاهی که اجازه باز کردن صفحات اینترنتی را می دهند
مانند تلویزیون های هوشمند از قابلیت های آن بهرمند شد .

 

قیمت برنامه نویسی اختصاصی چقدر است؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که یک پروژه برنامه نویسی سفارشی و زمان بر، قطعا قیمت بالاتری در مقایسه با پروژه های از پیش آماده دارد اما مزایای بسیار زیادی دارد.

این مزایا عبارتند از :

– هزینه های نگهداری پایین تر
– افزایش عملکرد و راحتی
– دوری از حملات به سرور شرکت
– مزیت رقابتی قوی تر
– گستردگی اجرای نرم افزار
یکپارچه بودن و دسترسی در هر زمان و هر مکان 

 

 

برای سفارش نرم افزار اختصاصی توسط طراحان شمال هم اکنون تماس بگیرید.

مشاوره راه اندازی کسب و کار مجازی

اگر نیاز به راهنمایی برای دریافت خدمات طراحان شمال دارید با پر کردن فرم زیر همکاران ما به سرعت با شما تماس خواهند گرفت.
  • جهت پیگیری روند کار شما

به مقاله ای که خواندید علاقه داشتید ؟ با دیگران به اشتراک بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *