چرا داشتن سایت لازم است؟

در شرایط کنونی کشور که دسترسی به اینستاگرام و واتساپ قطع شده است بهترین گزینه برای عرضه محصولات شما داشتن وب سایت است. یک وب سایت برای عرضه کالا یا خدمات شما. در این مقاله بررسی میکنیم چرا داشتن یک سایت لازم است و چطور یک سایت عالی داشته باشیم.

کاتالوگ سازی محصولات

سایت باعث میشه تا شما مجبور به استاندارد سازی محصولات و دسته بندی اونها بشید. این کار شمارو به یک مجموعه با کیفیت و متمایز از دیگران تبدیل می کنه. سایت شما باید دارای یه فیلتر و دسته بندی خاص برای راحت تر پیدا کردن محصولات دلخواه مشتری داشته باشه. وقت بگذارید و جستجو کنید تا دسته بندی مناسبتون رو ایجاد کنید.

 

طراحی سایت فوری

همکارای ما تو طراحان شمال یک صفحه برای راهنمایی صفر تا صد طراحی سایت ساختن. اگه می خوای به خدمات طراحی سایت ما مراجعه کن.

جایی برای مقایسه

با ایجاد یک بستر برای مقایسه کالا ها در سایت میتونیم این امکان رو به مشتری بدیم تا با

تکنیک های افزایش فروش در سایت

اول از همه چک کن سایتت آیا اصلا سرعت خوبی داره یا نه؟! این خیلی مهمه. میگن 53 درصد مردم جهان سایتی که زیر 3 ثانیه لود نشه رو می بندن. پس اگه سایتت اینطوریه بازی رو باختی. (😉 زنگ بزن پشتیبان فنی طراحان شمال بگو مشکلت اینه 01132205736)

یه سری سایتا مثل ترب ، ایمالز و … هست که میتونی محصولاتت رو برای مقایسه بین محصولات رقبا نشون بدی.

از بهینه سازی سئو غافل نشو

نوشتن مقاله و یک سری کارهای اولیه سئویی تاثیر خاصی توی دیده شدن شما داره. اگر در کنارش هزینه تبلیغات در سایت های هم موضوع خودتونم بدید عالی میشه. میتونید برای مشاوره هم با همکارای بخش سئو ما تماس بگیرید. (تو تماس با ما دنبال شمارمون بگرد)

ظاهر سایت چه تاثیری داره

فرض کن رفتی یه فروشگاه لباس، از اونی خرید میکنی که ظاهر مغازش شیک تره. پس مخاطب دنبال زیبایی هم علاوه بر کارایی هست. مثلا سایتایی هست که داخلش یه ذره انیمیشن هست که با رنگ و طرح ترکیب شده، خیلی دلنشین تره.

مشاوره طراحی سایت

همکارای ما همیشه آماده پاسخگویی، همفکری و مشاوره برای طراحی سایت یا بطور کلی مشاوره کسب و کار اینترنتی هستن. با ما تماس بگیر

مشاوره راه اندازی کسب و کار مجازی

اگر نیاز به راهنمایی برای دریافت خدمات طراحان شمال دارید با پر کردن فرم زیر همکاران ما به سرعت با شما تماس خواهند گرفت.
  • جهت پیگیری روند کار شما

به مقاله ای که خواندید علاقه داشتید ؟ با دیگران به اشتراک بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *