چرا داشتن سایت لازم است؟

در دنیای امروز شرط پیروزی در هر کسب و کاری ارائه دادن خدمات آسانتر، سریعتر و با کیفیت تر هست. البته صرف داشتن یک وب سایت کافی نیست. داشتن یک وبسایت نیازمند ارائه اطلاعات کافی به مشتری و تسهیل دسترسی مشتریان به خدمات می باشد. مثلا اگر شما می خواهید یک پایگاه اینترنتی برای یک اداره دولتی ایجاد کنید باید اول به این فکر کنید که مخاطبین شما چه انتظاراتی از وبسایت شما دارند. طبیعتا فقط به دنبال دیدن عکس های خبری حضور مدیر اداره در فلان نمایشگاه یا همایش نیستن.

اونها خدمات می خوان!

بطور کلی در حال حاضر یکی از پایه ای ترین خدماتی که به کاربران در وبسایت ها ارائه میشود راه های تماس هست که باز هم کاربر مجبور میشود تا بصورت فیزیکی تماس برقرار کند. باید خدمات ساده سازی شود، به صورت فرم های آنلاین در بیاید و ارتباط بین این فرم ها برقرار شود.

سایت بدون پشتیبانی مثل تفنگ بدون گلوله هست!

تصور کنید از یک وبسایت بازدید کردید و یک فرم که خیلی برای شما مهم هست را پر کردید. بعد از چند بار پیگیری از بخش پیگیری سایت منتظر نظر کارشناسان بودید ولی هیچ کارشناسی پشت این سایت وجود ندارد! این یک کابوس برای کاربر است. مثل اینکه به مطب یک پزشک مراجعه کنیم و بعد از گرفتن نوبت و انتظار در مطب

فهرست